mandag 19. desember 2011

Til Torbjørg fra nissen :)


Dette prakteksemplaret av ei lykt har fått plass i stova vår!

Og happy day!

Nissen syns eg fortjente denne,
 då eg var snill 
og var på handletur for min kjære mamma c,")

Ein kan då aldri få nok lykter?!!


 Jula nærmer seg med stormskritt, og eg har sendt manne avgarde til Sverige!
Sjølv får eg ikkje ferie før 22, og tar turen til nabolandet 23..

Ha ein flott dag!


Santa tought I deserved a Christmaspresent!

And now it stands and shins in my livingroom c,")

Have a nice monday!! 


6 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Snope lykt og vel fortjent lykt - og NEI - ein får aldri for mange lykter ;) Den var kjempe fin! Eg har ei liknande og den er mi favoritt lykt over alle favoritt lykter - ekte kjærleik ja!

Klem Eli

Linnéa sa...

Så fin lykt! Kjekt når man får gave fra nissen :)

Hehe ja, fargene på soverommet vårt var helt pyton, så utrolig fornøyd med grått i stedenfor! Du får jobbe litt med mannen, han kan sikkert overtales til slutt :)

Fin mandagskveld til deg!

Klem

tonje boganes sa...

Ha en flott dag du også! Lykta var kjempekoselig. Det er fint å unne seg selv noe også :)
Klem Tonje

Lisette sa...

Gralla med ny flott lykt!!!!

Ella sa...

Kjempe fin lykt, og enig med deg, man kan aldri få for mange lykter!! :)
Snoping til seg selv er så absoutt lov, herlighet det er jo jul :)
Ha en fin kveld, og tusen takk for koselige kommentarer inne hos meg, det varmer :)
Klem fra Ella

Annfrid sa...

Nydelig lykt! Det er kjekt å snope litt innimellom.

Jeg er helt enig det er historien fra stallen og barnet i krybben julen handler om:-) Gleder meg til å se din krybbe.

Jeg legger meg til her hos deg, endelig. Foresten utrolig kjekt å bli kjent med deg.

God jul fra Annfrid