lørdag 3. desember 2011

Du sit og glor?

Ja, det gjer eg. 
Sofakroken er god å ha i dag, etter lite søvn i natt og vondt i kroppen
Likar dårlig denne venen til Berit.

Rydder litt innimellom. Funne fram litt meir julepynt... 
Set meg og ser litt meir på vintersporten, og drikk litt gløgg av julekoppen min.

Den kom fram for eit par dagar sidan, og gjer mykje jula for meg c,")
Den har eg klart å få med meg sidan eg gjekk på barneskulen!! Veninnegåve frå den gong..

Er aleine heime, då mannen jobber heile dobbelt. Ganske herlig i dag faktisk!! c,")
Kan gjer som eg vil og ha full styring på fjernkontrollen c,") Hihi c,")


Ha ein fortsatt god laurdag i vinden!!
Hadde vi bare fått litt snø snart!


The sofacorner is very good today. Haven`t slept so much because of pains...
Tv, mulled vine from my Christmasmug, and just doing all in my tempo, and the day is ok.
My husband work dubble shift today, so I have the house for my self. Nice c,")

Have a nice Saturday! Here blows the storm.. I wish the snow comes soon!! 

  

2 kommentarer:

Øyeblikk sa...

Det er ganske herlig å vera dronning over fjernkontrollen og ha litt aleine tid :) Eg har vore på overtidsjobbing i dag i ekte dugnadsånd - gravde fram gammal dokumentasjon på gammalt utstyr. Jaja, blir kjekke timar å få på januarlønna om ikkje anna - og me hadde det jo sosialt da - med snop og dolly pizza til lunsj.

I kveld skal eg i bursdagsfeiring til ei venninne - det blir kjekt. I morgon er det mannen sin tur med overtidsjobbing, så då skal eg vera dronning over fjernkontrollen ;) så snart eg har funne fram litt meir jul og montert eit pepperkakehus i lag med mini'en.

Håper du får sova mykje MYKJE betre i natt :)

Klem Eli

Lisette sa...

Ta vare på deg selv du mens Berit herjer enda.....ses snart på fotokurs, dagene og ukene raser!