tirsdag 20. desember 2011

Geburtsdags-innbydelsen

E julaftå Jesus sin jeborsdag? spør ´an Kjell.
Han stapte ein liden bede smultringdeig i moen og så alvorligt på morå, så sto varme og forkavte øve komfyren.
- Det veid du godt det e, sa morå.
-Hvis ikkje Jesus va blitt fydde, ville der kje vært nogå julafta.
- Du e heilt sikker på det?
Han Kjell tog seg ein nye  klyb av smultringdeigen.
Der blei svarte merker itte fingrane.
- Du e heilt sikker på at julaftå e Jesus sin jeborsdag? 
-Aldeles, så morå.
-Då må det vera løye å vera Jesus.
-Ka sa d? Morå snudde seg brått fra komfyren.
-Eg sa, at då må det vera løye å vera Jesus, gjentog an Kjell, -og det mein´eg og det.

(google.no)

Morå torkte fingrane av på forkle.
-Hørr her Kjell, sa u.
-Ka e d egentlig du står og snakke om?
-Om an Jesus så ikkje får komme i sitt eget jebordagsselskab vel, sa an Kjell.
- Det e det eg syns må vera så løye for an.
-Hørr her, sa morå, - Nå går du ett av to. 
Enten går du inn og lage julapynt, elle så går du ud og lege med an Tor. Du kan gjør et mennesk håvegalen med det snakke ditt.
- Eg e ferige med julapynten, sa an Kjell.
-og an Tor e inne, for det an har snue. Eg trur nok Jesus ville likt å komma i jeborsdagsselskabé sitt.Trur kje du og det mor?
-Jo, sa morå og sokkte oppgitt. -Sikkert.
- Kaffor e der ingen så ber an då?
-Kjell, sa morå, -gå inn og lag mær juletrepynt. Me får aldri nok av den vett du.
- Eg har kje mær a laga av. Alt glanspapere e oppbrut. Han kløyv opp på kjykkenbenken og sad og dingla med beinå.
-Folk har gjedna for travelt te huska på å be an, sa an.
- det må vera naude for Jesus å ble glømde av kver einaste ein så holde jeborsdagsselskab for an. Har du mor huskt på å be an nogen gong?
- Jesus e i himmelen, sa morå. - Englane holde jeborsdagsselskab for an.

(google.no)
- då e der ein ting eg ikkje forstår. Helane te an Kjell slo mod grydeskabe.
-tenk, sa morå og smilte, -e det verkligt noge du ikje forstår.
- Ja, sa an Kjell, - og de e kaffor der e julaudstilling og julabord og julabaging og julapresangar, når Jesus e langt inne i himmelen samen med englane og ikkje ser noge av heile greiå?
- Jesus e på jordå og, sa morå.
_Men det e du for liden te å forstå. Gå ner te an Tor du og spør koss det går med snuen hans.
- Det vil eg sletes ikkje,
Han Kjell hoppte ned av kjykkenbenken.
-Hvis Jesus e på jordå og, vil eg ud og finn´an og spør om an vil feira jeborsdagsselskabe sitt hos oss i år. Eg ska lokk´an med di goe smultringane dine. Morå lo og gjekk ud på gangen og fant huå og trøyå hans.
   - Ikkje ver lenge ude, sa u, -og pass på at du ikkje bler våde på beinå.
Han Kjell va vekke ein time.
-Det e i orden, sa an, då an slapp huå og trøyå ner på kjykkengolvet.
- Han komme. Han konn´kje stå for smultringane dine, sa an.
-Kem komme?
Morå tog plaggå opp og hengde di på plass.
- Kjell, sa morå, Du e vel kje syge vel?
Eg nei. Han Kjell satte seg pladask ner på golve. eg e bare tyste og skrekkeligt syvnige.
(google.no)
Om kvelden, då far te Kjell hadde våre ein tur inne på soveværelse og bredt  på an Kjell, sa an te kånå:
- Det e et foronderligt hår han har den gutten. Av og te e det så det lyse av det.
- Eg vaskte det i går, sa kånå.
- det bler alltid så ein pene glans i det, når det e reint..

(Ajax)

Her i byn sende Lyse ut hefte kvart år med ei lita novelle frå forfatteren Ajax (Andreas Jacobssen). Syns denne var så fine.

For det er fort vi gløymer det vi faktisk feirer jul for!

Ha ein flott tysdag!

This is a local author has written this, and I like`d it very good. 
We often forget the real reason we selebrate Christmas.

Have a lovely evening!


ps!! I kveld snør det!!! c,")

1 kommentar:

tonje boganes sa...

Herlig tekst!

Ønsker deg og dine en riktig god jul!
Håper dere får gode juledager!
Juleklem Tonje