søndag 11. desember 2011

Julenisse, ja takk!

Jepp, kvar jul ender eg opp som det. Som einaste jente i flokken (i alle fall i søskenflokken), kjem det ganske ofte telefon når det nærmer seg jul..:
" Torbjørg? Kan du handle for meg?"
Oh yes!! Då får eg bruke hjernen og kose meg i mens eg tnker ut kva det skal bli. Gi meg antall  lapper som skal brukast, og I`m there!!

Men i år har det verkeleg vore vanskeleg!
Ikkje i beste form, og søsken som svarar: " Eg aner ikkje!" på spm om kva dei ønsker seg.
Det gjer ting litt problematisk. Og endå værre med ein tidsfrist.. 
Men nå er alt i boks, og til å med pakka inn!!

Så då går turen heim til snøen (rykter om 70(!) sm snø enkelte plassar!!), og førjulskos!




Og ja her i huset blir pakkene pakka inn på golvet! Behøver jo plassen!!
I år har eg bruka det papiret som låg her, og bånd som eg hadde frå før c,")

Ha ein flott 3. søndag i advent!!

Every year I get phones from my brothers.. Please, can you shop for me? 
The answer is easy: Happy too!!

But this year have been a little trouble, because of my body, and people that don`t know what they wish for!
But I made it! All done!

And I use the floor to pack! I need the space!

Have a nice 3rd sund of Advent!

1 kommentar:

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Härligt att vara fördig med inköp av julegaver. Jeg har noen igjen, men satser på å få det gjort imorgon.

Ha det gott!